Darmowa wysyłka od 200 zł

Darmowa dostawa? Skontaktuj się z naszym Dystrybutorem

Dostawa i płatności

 

Darmowa Wysyłka od 200 zł

Swoim klientom zapewniamy następujące formy dostawy:

Usługa kurierska InPost

Paczka kurier InPost przedpłata do 5kg _________________________________ koszt 13,50zł

Paczka kurier InPost pobranie do 5kg __________________________________ koszt 15,70zł

Paczka kurier InPost przedpłata do 10kg ________________________________ koszt 14,70zł

Paczka kurier InPost pobranie do 10kg _________________________________ koszt 16,90zł

Paczka kurier InPost przedpłata do 15kg ________________________________ koszt 15,20zł

Paczka kurier InPost pobranie do 15kg _________________________________ koszt 17,40zł

Paczka kurier InPost przedpłata do 30kg ________________________________ koszt 17,40zł

Paczka kurier InPost pobranie do 30kg _________________________________ koszt 19,70zł

* zamówienie powyżej 200zł do 30kg __________________________________ koszt 0,00zł

Usługa InPost Paczkomat

Paczka kurier InPost przedpłata do 20kg ________________________________koszt 14,80zł

Paczka kurier InPost pobranie do 20kg _________________________________ koszt 17,00zł

* zamówienie powyżej 200zł do 20kg __________________________________ koszt 0,00zł

 

Czas dostarczenia przesyłki:

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę.

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia i zaksięgowania płatności.

 

Wysyłka poza granice Polski?

Wysyłkę karmy Greenheart-Premiums realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

W jakich godzinach mogę spodziewać się przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Problem z dostarczeniem paczki za pierwszym razem?

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana z powrotem.

 

UWAGA!

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. bok@greenheart-premiums.pl, tel. 781 368 858.