Swoim Klientom zapewniamy następujące formy dostawy:
Dostawa kurierem InPost pod wskazany adres.
Otrzymane zamówienia do godz. 11:30 zostaną wysłane w dniu złożenia/otrzymania zamówienia,
jeśli Twoje zamówienie otrzymamy po godz. 11:30 wysyłka zostanie wysłana w kolejnym dniu wykluczając takie dni jak [sobota, niedziela, święta]
Dostawa kurierska InPost.
Wysyłka dla zamówień płatnych przez Przelewy24 o wartości większej lub równej 260 zł jest BEZPŁATNA
Wysyłka dla zamówień o wartości do 259,99 zł wynosi 17,50 zł
Wysyłka dla zamówień o wartości do 279,99 zł z płatnością u kuriera wynosi 20 zł
Dostawa do paczkomatu InPost.
Wysyłka dla zamówień płatnych przez Przelewy24 o wartości większej lub równej 260 zł jest BEZPŁATNA
Wysyłka dla zamówień o wartości do 259,99 zł wynosi 14,50 zł
Wysyłka dla zamówień o wartości do 279,99 zł z płatnością w paczkomacie wynosi 16,50 zł
Czas realizacji wysyłki:
Standardowy czas realizacji wysyłki wynosi od 24 do 48 godzin od chwili otrzymania od Ciebie zamówienia lub zaksięgowania wpłaty.
W przypadku problemów z płatnością, zamówienia można opłacić tradycyjnym przelewem:
Płatność przelewem bankowym możesz wybrać na etapie składania zamówienia. Dane do przelewu bankowego zostaną podane na stronie po złożeniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Na Twoją płatność oczekujemy przez 3 dni. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu Twojego przelewu. W przypadku braku płatności w określonym powyżej terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Nr rachunku: 93 2490 0005 0000 4500 4617 8852
MP GROUP Monika Żuber
ul. Sokoła 15,
84-104 Rozewie
Proszę pamiętać, że w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
Termin wysyłki zależy od:
od naszego aktualnego stanu magazynowego,
od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty,
od dnia w którym otrzymaliśmy Twoje zamówienie.
Wysyłka poza granice Polski?
Wysyłkę karmy Greenheart-Premiums realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
W jakich godzinach mogę spodziewać się przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Problem z dostarczeniem paczki za pierwszym razem?
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana z powrotem.
UWAGA!
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. bok@greenheart-premiums.pl, tel. +48 781 368 858
Create by venilia.pl & Pablo Design
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |