Darmowa wysyłka od 200 zł

Darmowa dostawa? Skontaktuj się z naszym Dystrybutorem

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Jeżeli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. To oznacza, że w ciągu 14 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. Jak to zrobić? To proste.

Zapakuj zwracane produkty do paczki, dołącz paragon oraz wypełniony formularz zwrotu. 

Bez dołączonego paragonu fiskalnego zwrot będzie niemożliwy.

Tak przygotowaną przesyłkę (na swój koszt) odeślij na poniższy adres:

MP GROUP Monika Żuber

Ul. Bernadowska 1E/17

81-553 Gdynia

tel. 781 368 858

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt odbiorcy.

 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

– dla umowy, w której sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, czyli od objęcia produktu w posiadanie konsumenta lub wskazanie przez niego osób trzecich innych niż przewoźnik,

 – dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu odstąpienia od umowy, wystarczy także wysłanie formularza zwrotu przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia na adres mailowy reklamacje@greenheart-premiums.pl. A następnie dostarczenie do nas zwracanego towaru.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni po otrzymaniu paczki ze zwrotem. O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

– umowy zawartej na aukcji publicznej,

– przedsiębiorcy, który dokonał zakupu towarów na firmę, a więc w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.



Reklamacja towaru

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Jak to zrobić?

Wypełnij formularz reklamacyjny , który znajduje się poniżej i wyślij go wraz ze zdjęciami dokumentującymi wadę lub uszkodzenie produktu na adres mailowy reklamacje@greenheart-premiums.pl. Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującej się na opakowaniu.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. O toku postępowania Twojej reklamacji zostaniesz powiadomiony mailowo.

 

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie reklamowanego produktu (na swój koszt) na adres:

MP GROUP Monika Żuber

Ul. Bernadowska 1E/17,

81-553 Gdynia

tel. 781 368 858

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt odbiorcy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.




POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY