DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 150 ZŁ

14 DNI NA ZWROT

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Jeżeli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. To oznacza, że w ciągu 14 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. Jak to zrobić? To proste.

Zapakuj zwracane produkty do paczki, dołącz dokument zakupu (PARAGON, F-VAT, POTWIERDZENIE PŁATNOŚCI ON-LINE) za oraz wypełniony formularz zwrotu. 

BEZ DOŁĄCZONEGO PARAGONU, F-VAT LUB POTWIERDZENIA PŁATNOŚCI ON-LINE ZWROT NIE BĘDZIE MOŻLIWY !!!

Tak przygotowaną przesyłkę (na swój koszt) odeślij na poniższy adres:

MP GROUP Monika Żuber

Ul. Sokoła 15,

84-104 Rozewie

tel. +48 781 368 858

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, wysłanych na koszt odbiorcy, wysłanych do paczkomatu z którego została wysłana paczka .

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

– dla umowy, w której sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, czyli od objęcia produktu w posiadanie konsumenta lub wskazanie przez niego osób trzecich innych niż przewoźnik,

 – dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu odstąpienia od umowy, wystarczy także wysłanie formularza zwrotu przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia na adres mailowy reklamacje@greenheart-premiums.pl. A następnie dostarczenie do nas zwracanego towaru.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni po otrzymaniu paczki ze zwrotem. O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

– umowy zawartej na aukcji publicznej,

– przedsiębiorcy, który dokonał zakupu towarów na firmę, a więc w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacja towaru

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Jak to zrobić?

Wypełnij formularz reklamacyjny , który znajduje się poniżej i wyślij go wraz ze zdjęciami dokumentującymi wadę lub uszkodzenie produktu na adres mailowy reklamacje@greenheart-premiums.pl. Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującej się na opakowaniu.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. O toku postępowania Twojej reklamacji zostaniesz powiadomiony mailowo.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie reklamowanego produktu (na swój koszt) na adres:

MP GROUP Monika Żuber

Ul. Sokoła 15,

84-104 Rozewie

tel. +48 781 368 858

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, wysłanych na koszt odbiorcy, wysłanych do paczkomatu z którego została wysłana paczka.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY